Sök på vibo.se

Kabel-TV

TV-kanaler (analogt utbud) som ingår i hyran;

-- Bredbandsbolaget





     
       
         

Telenor som är leverantör kan erbjuda ett digital-tv-utbud med ett större antal kanaler än de som ingår i hyran. På Telenors hemsida http://www.telenor.se kan du läsa mer. Vill du hellre ringa Bredbandsbolaget så är det telefonnummer: 020-222 222.

Fel på kabel-TV

Kontakta Bredbandsbolagets kundservice: 020-222 222. När du så får svar av Telenors talsvar så trycker du 2 för TV och därefter 3 för företagskund. När någon sedan svarar så berätta att du är hyresgäst hos Vilhelmina Bostäder.

Innan man felanmäler kabel-TV är det bra om man först, så gott man kan, undersöker om felet kan ligga i själva TVn eller antennkabeln. Detta genom att göra en ny kanalsökning samt att byta antennkabel.